Tillbaka?
DATUM: 2014-09-07 | TID: 09:26:13 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Halloj! Tre månader sen jag bloggade sits...ops! Nämen jag har faktiskt testat på att blogga lite på engelska, kände dock inte att de var något för mig då min stavning redan är illa som den är. Kunde däremot inte länka bloggen här, ni som läst denna blogg ända från scratch vet att jag var tungen att ha denna blogg i minst ett år innan jag bytte till nästa annars skulle jag vara skyldig Wilma 100 kr. And bitch I ain't gonna lose any money. Aja nu är jag iaf tillbaka (förhoppningsvis). Kan uppdatera er lite om vad som hänt medans jag varit borta. Jag har börjat 9an...tråkigt, jag har en jätte svår svenska uppgift som måste vara klar på fredag och jag har inte ens börjat skriva på den...tråkigt, jag är sjuk och har förjävligt ont i min hals...tråkigt. Som ni ser så är saker precis som vanligt i mitt lilla liv...tråkigt. Men en sak som inte är så tråkigt är att jag igår paxade en kattunge av min vän linnea! Är så sjukt taggad har suttit uppe hela natten och kollat på matskålar och kattbäddar haha! Så det var en liten sabb uppdatering från mig, förhoppningsvis var inte detta det sista ni såg av mig. 
Bild från i sommras på trästock! Dani m <3




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?