Nyklippt!
DATUM: 2014-05-08 | TID: 21:18:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Hello! Har haft en jätte stressig vecka med först ett jätte stort HK prov i Tisdags som gick sådär och sen så hade jag ett stort So prov idag också som jag faktiskt tror gick riktigt bra, det lär vi ju inte veta förän om hundra år då min lärare är segare än en jävla snigel på att rätta prov. Vi skrev en uppsatts i Vintras och fick tillbaka den i Tisdags-.- Men idag efter skolan så hämtade mamma upp mig och vi for och käkade pizza. Efter det så träffade jag Wilma och hon väntade medans jag klippte mig. Frisören klippte typ bort halva mitt hår kändes det som, fast hon påpekade att mitt hår inte ens var nött innan hon började klippa mig. Aja nu blir det inte nå mer klippningar förän i Oktober! Imorgon är det fredag och jag slutar tidigt, sköönt! Efter det så ska jag sova hos Inez. Det ska bli jätte kul då jag inte ens hunnit kolla hur hennes mamma bor än. Börjar känna mig lite sjuk också men hoppas det går över tills imorgon. Nu ska jag äta advokado och plugga lite engelskaglosor.
Puss!
                      Den här gången (efter klippning)                                                             Sist jag klippte mig     
 
Lite har det ändå växt sen sist jag klippte mig, med tanke på att hon också klippt bort en massa hår på den första bilden.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?