Kulturnatta/dagen
DATUM: 2014-05-26 | TID: 17:03:19 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Hello! Det var ett tag sen sist. Tänkte börja med att berätta om min helg. På fredagen skrev vi ett matte prov som var sjukt viktigt (iaf för mig) och efter det så for jag, Ella och Tove ner på stan en stund. Ella köpte ett linne och sen drog vi hem. På lördagen åkte jag och Ella in till stan vi 3 och mötte sen upp Inez, Emma och Elvira. Vi vart tillslut väldigt många och det vart väldigt rörigt men efter ett tag så vart det lite lugnare. Vi åt gott och lyssnade på musik. På kvällen träffade vi Olle och sen drog vi hem. Förmodligen den roligaste bilresan jag någonsin varit med om haha! Jag, Inez och Ella försökte oss på att se en skräckfilm som var skit tråkig men vi somnade. Söndagen spenderades i sängen med en massa plugg och Olle på Skype. Idag så hade vi ett spanskaprov som gick åt helvete och vi fick även tillbaka vårat matteprov. Det gick super bra och jag är nu officiellt ett jobbigt A barn;) Imorgon har vi engelska prov om USA och på onsdag en svenska inlämning. Efter det så är betygen satta och jag kan äntligen bara ta det lugnt. 
Bilder från kulturnatta!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?