Gossip girl
DATUM: 2014-03-05 | TID: 22:45:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Satt och funderade på om jag skulle börja se någon ny serie nu när jag gjort klart allt pluggande och både Glee och Pretty little liars är världens segaste på att ge ut nya avsnitt. Så nu har jag börjat se gossip girl! Ville se en serie som redan var slut, då jag inte orkar vänta på nya avsnitt hela tiden. Är verkligen helt fast redan! Så jävla grym serie! Har alltid varit sjukt sugen på att se den. Har sett några avsnitt mitt i hela serien men aldrig orkat se den ordentligt, och dessutom så har Inez tipsat mig om den så detta ska bli spännande haha! Velade lite emellan Gossip girl och One tree hill men bestämde mig tillslut för att se Gossip girl då den har färre säsonger. Suger nämligen på att se långa serier, fem säsonger räcker gott och väl för mig. Gossip girl har sex säsonger så det ska nog gå bra. Sparar nog One tree hill tills i sommar, då jag har ännu mer tid att kolla ut alla de nio säsonger som serien inehåller. 
Bild från waheartit.com
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?