Dagen
DATUM: 2014-03-26 | TID: 17:09:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Hej! Hade bad med skolan direkt på morgonen idag så jag, Ella, Wilma och Elin tog en tidigare buss till badhuset och var där ett tag innan vi började. Badet gick inte så bra, jag suger nämligen på att simma. De tog mig nästan en hel kvart att simma 5 rygg och 5 bröstsim, hehe... Körde livräddning med Elin först och det gick faktiskt bra. Men när jag skulle rädda den där jävla dockan så gick det allt annat än bra. Det såg säkert ganska roligt ut, ungefär som en anka, med huvudet under vattnet och rumpan uppe i luften då jag försökte ta mig ner till botten. Så tillslut fick jag helt enkelt ge upp, får försöka igen på fredag. Så kom ihåg: simma aldrig med mig i ett vatten som är djupare än 1,30 m om du tänkt drunkna, för då kommer du att dö:) nämen förövrigt har dagen varit bra hade bara roliga lektioner och slutade dessutom två. Nu ska jag käka upp min melon och sen spela lite ps3 med Max.
Puss!






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?