American pancakes
DATUM: 2014-03-10 | TID: 12:23:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Hej! Gissa hur kul det är att missa första skoldagen efter lovet, inte kul alls. Har sovit kanske tre timmar inatt. Bli aldrig allergiska mot något ni inte vet vad det är säger jag bara. Gjorde Amerikanska pannkakor nu på morgonen. Det tog mig nästan två timmar (pro) och ni kan ju bara gissa hur köket såg ut efteråt. Som tur var så kom mamma hem på lunch just då jag var klar så jag slapp städa höhö. Ni kan ju gissa hur kaos mina hk lektioner är, på något sätt kommer det alltid sig att min grupp är klar sist. Undra vad det kan bero på... Gick iaf ut en snabbis idag, shit vad skönt med sol. Då jag blir frisk ska jag ut och gå! Älskar att gå på våren. Nu ska jag sätta mig och se Gossip girl. Ha det så bra!
 

♥ SKRIVET AV Inez

Åh börjar tänka på våra fina vår/sommar promenader...:) Det måste vi ju göra om nån gång :)
Vilken säsong är du på i gossip girl?

Svar: Åh ja det måste vi verkligen, typ någon helg?:) Är på säsong 3 redan! har typ dygnat de sen i onsdags haha.
Felicia Gustavsson

DATUM: 2014-03-10 | TID: 17:23:12
BLOGG/HEMSIDA: http://izan.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?