Pretty little liars
DATUM: 2014-01-30 | TID: 23:13:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Passade på att se ett de nya avsnittet av pretty little liars då jag kom hem från skolan idag, inte dåligt skönt att få slappna av lite. Hade svenska prov idag, tror inte de gick så bra... Men, men imorgon har jag bara engelska redovisning och sen en massa chill lektioner. Slutar dessutom kvart i två och då är de helg!! Ska nog ner på stan ett litet tag och se om de händer nått kul eftersom att invigningen för kulturhuvudstadsåret är på lördag. För er som inte visste det så är det faktiskt så att min "kära" hemstad Umeå är kulturhuvudstad 2014. Ska nog på invigningen också även fast jag har hur mycket plugg som helst. Men vem vill missa själva invigningen? Inte då jag iaf! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?