Övik
DATUM: 2014-01-07 | TID: 15:13:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Hej. har nyss vaknat och idag ska jag plugga hjätnet för imorgon börjar skolan! Men tänkte först berätta lite om igår. Okej, först tog vi tåget 9:15 till övik och när vi väl kommit dit så for vi och badade på paradisbadet, har ni sätt deras badvakt eller? Tror jag dog han var så jävla snygg! Sen åt vi frukost där och fortsatte bada. Lyckades både skrapa upp min armbåge och få världens bula! Men sen for vi iaf på candycorner och sen på burgerking där vi fick sitta i typ två timmar eftersom att dom glömde göra min mat. Sen gick vi tillbaka till tågstationen och fick se att vårat tåg var inställt. Så vi fick sitta på tågstationen i en timme tills nästa tåg kom! Sen tog vi tåget hem och var skit trötta!!! Men kul var de verkligen! Orkade inte förklara så himla detaljerat men här har ni lite bilder för "en bild säger mer en tusen ord", eller hur de nu var;)








Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?