FREDAG!!
DATUM: 2014-01-31 | TID: 18:01:00 | KATEGORI: inköp

Idag var en riktigt bra dag! Kan seriöst inte minnas senaste gången jag sa de. Kände på mig redan igår att den här dagen skulle bli jätte jobbig (trodde jag) så ställde väckaren en kvart tidigare, och precis som jag trodde så hade jag otroligt svårt att stiga upp idag. Somnade om i bussen och hade en jätte konstig dröm haha...Sen när jag kom till skolan så kändes de inte riktigt som att jag var vaken fram tills engelskan då jag skulle ha omredovisning. Redovisade lite snabbt för Olle just innan och de gick bra. Men sen när jag väl skulle redovisa för läraren så vart jag super nervös, började skaka och stamma. Skit konstig verkligen, brukar aldrig vara nervös inför redovisningar osv. Men lyckades iaf höja den till ett A! Så efter de var jag jätte glad och jätte spidad, vilket kanske berode på att jag var trött som fan, men den ända lektionen vi hade kvar var idrott så de gick fort. Sen for jag, Ella, Elin, Wilma och Lovisa ner på stan ett litet tag och jag köpte ett par jeans och en tröja. Sen sjutsade mamma hem mig och Ella, och nu har jag iaf gjort min ena hk läxa. Den andra har jag tappat bort:')
Båda är från Gina.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?