2014
DATUM: 2014-01-01 | TID: 00:39:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Jahapp, då var detta år över. Är faktiskt riktigt glad då 2013 varit ett av dom värsta åren i mitt liv. Hoppas 2014 blir bättre. Tror egentligen de beror helt på mig själv hur 2014 kommer att bli, och hur mycket energi jag egentligen orkar lägga på att försöka förbättra saker och ting. Kommer förmodligen inte lägga någon energi på de alls så lat som jag är haha. Men vem vet jag kanske har tur, 2014 kanske blir ett bra år iaf:) Har iaf kommit på några nyårslöften så här kommer dom: 
 
• Höja alla mina betyg till C och uppåt.
• Försöka säga ja till saker oftare.
• Se dani m uppträda ♥
 
Har ett till nyårslöfte också men de håller jag för mig själv! Och vill bara tacka alla mina fina vänner men framför allt Ella som gjort att jag iaf orkat med de här jobbiga året. Kan säga att Ella skrev några fina rader om mig igår och jag skulle absolut vilja göra desamma. Men jag är helt jävla iq befriad när de gäller sånna texter så jag tänker inte ens försöka för de kommer sluta med att jag skämmer ut både mig och henne haha! Men jag hoppas du förstår hur mycket du gjort för mig de här och även förra året och hur mycket de betyder;*
 
Ha ett underbart 2014 allesammans!
 
 
 

♥ SKRIVET AV Ella

AAw du ska veta att det var det minsta jag kunde göra för dig! Jag finns om du är nere eller så<3

Svar: Desamma bästa du! Du vet vart du har mig♥
Felicia Gustavsson

DATUM: 2014-01-02 | TID: 17:43:29



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?