-
DATUM: 2014-01-04 | TID: 22:17:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Hej idag har vi målat den sista väggen och imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Vill egentligen gå och klippa mig men vet inte om jag har någon skjuts till stan:/ Annars blir de väl en pluggdag, de kan ju behövas. Man vill ju inte behöva rivstarta direkt efter lovet, så om man om man pluggat lite extra innan så vore de nog bra. På måndag hade jag, Wilma och Victor tänkt fara till övik men vet inte hur de blir med de då jag inte har någon större lust att slösa mer pengar den här månaden. Tror mamma och pappa betalar resan dit (om de nu blir av) och kanske maten men resten får jag nog betala själv:/ Ikväll ska jag nog beställa hem ett par nya träningstights!:)
Lite inspo från weheartit.

♥ SKRIVET AV Anonym

VI ska till övik inte östersund babe;*

Svar: Opsi autocorrect
Felicia Gustavsson

DATUM: 2014-01-05 | TID: 01:10:58
BLOGG/HEMSIDA: http://wiilmma.blo.gg



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?