-
DATUM: 2014-01-08 | TID: 15:31:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Då var första dagen på vårterminen avklarad. Är nästan lite förvånad att jag lyckades hålla mig vaken hela dagen även fast jag inte sov en ända minut inatt! Fast de är ju svårt att somna då man fick en hel so lektion tillägnande till en själv. Nämen först så fick jag ett femton minuters långt svar på vad valloner var för något och sen fick jag en liten kort berättelse om vad som hände i Tunisien för i tiden (är halv Tunis) och sen gick resten av lektionen åt för att släktforska i min släckt i helklass. Den där vikarien måste verkligen gillat mig haha! For ner på stan med Ella en liten stund efter skola också men köpte inget. Nu sitter vi på bussen påväg hem så nu ska jag vara lite social med Ella. Bye!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?