The wolf of wall street
DATUM: 2014-02-13 | TID: 20:02:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Dagen i bilder
 
Torsdag idag, hade so prov på morgonen de gick faktiskt bättre än vad jag trodde. De vart lite tajt med tid på slutet men de var det nog inte bara jag som tyckte, så jag hoppas han har lite förståelse för det. Efter skolan for jag och Ella på bio, vi såg the wolf of wall street. Den var faktiskt riktigt bra men det var verkligen nån sorts skräckblandadförtjusning man kände då man såg den. Den var lite svår att förstå då jag inte vet så jätte mycket om aktier, men det är ju ändå det jag vill jobba med senare i livet så de var väl lika bra att lära sig ett och annat haha! Vi hade dessutom hela biosalongen för oss själva och ja...ni kan ju bara gissa hur de gick;)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?