Invigning
DATUM: 2014-02-01 | TID: 20:53:23 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Hej! Kom just hem från invigningen av kulturhuvudstadsåret 2014. Tyckte inte invigningen var så jätte imponerande, de var mest bara trångt och fullt med sura tanter. Tyckte inte heller att invigningen hade så mycket med Umeå att göra, de mesta handlade bara om den samiska kulturen osv... Jag menar om dom verkligen ville visa något som är typiskt Umeå så skulle dom väl ta dit en hel hög med p12or och själva invigningen skulle hållas på donken? Men de var väl kul för samerna antar jag:) Men om de var nånting som påminde om Umeå så var de väl de där ume hjärtat dom gjorde med nå lysande grejer på slutet. Aja var iaf väldigt stolt över att jag lyckades hålla ut i kylan i över en timme utan att gå in, och fyrverkerierna var jätte fina. 
Inte min bild.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?