HOPP
DATUM: 2014-02-20 | TID: 22:47:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag


Tycker detta är skit bra! Istället för att nominera folk till att halsa en massa öl så nominerar nu folk varandra till att göra något bra, nämligen skänka 50kr till barncancerfonden. Har själv blivit nominerad fyra gånger så jag skänkte 50kr och det kändes hur bra som helst! Kanske för att jag är livrädd för att jag själv eller nån i min närhet ska få cancer. Mitt bidrag var för morfar♥ (även fast han inte är ett barn). Tycker inte att man ska behöva känna sig tvungen att skänka pengar dit men jag kan lova er att det känns så jäkla bra efteråt och även om det bara är 50kr det handlar om så blir det ändå stor skillnad om alla bidrar. Så nu utmanar jag er! Smsa: HOPP till 72900. Tillsammans kan vi göra skillnad ♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?