Frulle
DATUM: 2014-02-10 | TID: 07:01:41 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Ställde veckaren en kvart tidigare imorse så jag hann siga upp och göra pomfritt haha! Lite konstig frukost men var så sjukt sugen på det igår kväll då jag och Ella låg och snacka på facetime (förövrigt den bästa funktionen som någonsin uppfunnits på en telefon, många 70 åriga tanter kan nog relatera). Och sen är jag väl inte direkt känd för att äta dom mest helsosamma frukostarna heller hehe... Aja min morgon var i övrigt sämst! Det slutade med smink över hela golvet, sängen och i taket? en spräckt parfymflaska och ett nerrivet skrivbord, så nu går det typ inte ens gå in i mitt rum. Sitter på bussen nu har prov nästan direkt på morgonen. Skön start på veckan helt enkelt pissmorgon, pommes och prov!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?