Förlåt
DATUM: 2014-02-22 | TID: 00:00:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Som ni säkert märkt så har min uppdatering varit jävligt seg de två senaste veckorna, och när jag väl gjort ett inlägg så har de varit väldigt insperationslösa och tråkiga. Har inte haft någon blogglust alls faktiskt och dessutom så har jag haft så sjukt mycket prov och annat i skolan, så jag har helt enkelt inte haft tid. Kan inte lova er att uppdateringen kommer bli bättre då min insperation ligger på noll just nu, men jag ska iaf försöka slänga in ett inlägg lite då och då. Är så himla skoltrött så jag vet inte vad jag ska göra haha, men ska kämpa sista veckan nu och sen får jag sportlov! Hoppas min blogglust kommer tillbaka då jag inte känner mig lika stressad. Dock så har jag tre skoluppgifter till som jag måste göra klart under lovet och ett prov, suck...
Ungefär såhär känner jag just nu:/
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?