Dagen
DATUM: 2014-02-24 | TID: 18:04:18 | KATEGORI: Mat/dryck

Hej! Sitter på Max träning nu och väntar på att han ska bli klar. Dagen har varit rätt lugn, for och åt pizza med Wilma, Ella och Elin på lunchen. Hade en lätt spanska hörförståelse (ja ni hörde rätt jag, Felicia Gustavsson tyckte att ett spanska prov var lätt!!) fick dessutom tillbaka vårat andra spanska prov idag och det gick faktiskt oväntat bra, A på skriv uppgiften! Är så jävla stolt över mig själv just i spanskan! Har gått från ett knappt E till ett C på bara en termin. Det roliga är att det är mitt lägsta betyg men endå det jag är mest stolt över. Aja nu kom jag bort från ämnet men idag var en rätt vanlig dag helt enkelt. Hur har er dag varit?




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?