10 saker
DATUM: 2014-02-27 | TID: 12:15:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

• Jag älskar att åka bil (buss, tåg och flyg).
• Jag sätter alltid upp mitt hår direkt jag komme hem. Hatar att ha det utsläppt.
• Mina händer är alltid iskalla.
• Mina favoritämnen är matte, svenska, engelska och de flesta no ämnen.
• Mina hatämnen är Hk och so.
• När jag var liten så var min favoritfärg orange för att min katt var den färgen:')
• Jag har flyttat mer än fem gånger inom loppet av två år.
• Mellan att jag var 2-5 så hade jag afro hår sen klippte mamma mig och då vart det helt spikrakt. Dock så har lockarna börjat komma tillbaka nu:(
• Jag älskar köpta pankakor, dom enda pankakorna som är godare än köpta är tavelsjöskolas.
• Om jag hade tid skulle jag prova gå i cheerliding, gymnastik, fotboll, boxning, amerikans fotboll och gymma men tyvärr så har jag inte tid för något av de.
Ren spegel;*




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?