Köpt i turkiet del 1/blogg paus
DATUM: 2014-04-20 | TID: 20:39:00 | KATEGORI: inköp

Hello. sitter i sängen och ska snart plugga no. Kom hem imorse vid niotiden någon gång, har lyckats hållit mig vaken hela dagen! Som ni kan se i rubriken så tänkte jag visa hälften av de saker jag köpt i turkiet i detta inlägg. Anledningen till att jag inte visar allt i ett inlägg är helt enkelt för att alla grejerna inte ryms på en och samma bild och jag har dessutom bara haft tid att ta kort på de första grejerna jag köpte. Men som ni också kan se i rubriken så tänkte jag ta en liten bloggpaus, anledningen är att jag inte har tid, ork eller lust att blogga just nu. Har en massa i skolan och har dessutom förlorat en massa VIKTIG pluggtid under resan så jag har mycket att ta igen. Men efter bloggpausen så kommer ett inlägg om de resterande sakerna jag köpt i turkiet och ett sammanfattingsinlägg om resan, som förövrigt varit sjukt kul! Vill också tillägga att min avslutningskläning kommit nu så några bilder på den kanske också kommer upp senare. 
Bilden är tagen med min mobil och jag måste erkänna att kvallan verkligen inte var bra men jag hoppas ni ser ändå. Det mesta är köpt på en marknad i Managvat, typ allt förutom louis vuitton väskan, som jag tror är den jag egentligen köpte till Ella (köpte två) och chanel väskan som är köpta i en läderbutik. Kan också passa på att säga att parfymen heter chanel chance (tror jag) eftersom att det inte syns alls på bilden. Om ni undrar något mer så är det bara att kommentera!

♥ SKRIVET AV emilia

åh vad snygga! hur mycket betalade du typ för tröjorna och väskan till höger?:)

Svar: den stickade tröjan betalade jag ca 200kr för och pikén ca 100. Michael kors väskan till höger var jätte billig, den kostade ca 100kr den med!:)
Felicia Gustavsson

DATUM: 2014-04-21 | TID: 21:03:35
♥ SKRIVET AV Anonym

Hej du får gärna checka in min nya cover på min blogg och säga vad du tycker om den, ha en bra kväll

DATUM: 2014-05-16 | TID: 22:32:16
BLOGG/HEMSIDA: http://directionarmeda.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?