Framme
DATUM: 2014-04-13 | TID: 13:23:57 | KATEGORI: Turkiet 2014

Kom fram till side sent igår så han inte blogga något då. Sitter i lobbyn på vårat hotell eftersom att det finns gratis wi-fi här. Idag har jag iaf hunnit gå på ett turkiskt bad och fått massage och blivit skrubbad. Det var sååå skönt! Tipsar alla att göra det om dom reser till Turkiet någon gång. Har ätit en massa god mat och har tagit säkert tusen bilder men hinner tyvärr inte lägga upp alla nu men jag ska försöka göra ett inlägg där jag sammanfattar resan och lägger upp alla bilderna! Nu ska jag och Tilda dra och bada.


Här har ni iaf en bild av min frukost och en but av hotellet:)

♥ SKRIVET AV Inez

Jag var också på ett turkiskt spa när jag var i Turkiet 😘💕

DATUM: 2014-04-13 | TID: 13:53:49
BLOGG/HEMSIDA: http://izan.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?