Förlåt
DATUM: 2013-06-29 | TID: 13:52:25 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Förlåt för min super dåiga uppdatering och att alla mina senaste inlägg har handlat om mat haha!
Nämen jag sommarjobbar ju på mormors café och då bakar jag väldigt mycket och det är liksom allt jag har att blogga om. Men eftersom att mormor jobbar väldigt mycket med att sälja hemsydda saker och så, så provade jag faktiskt oxå på att sy! Tog ett par vanliga tråkiga jeans shorts och sydde på spets på bakfickorna. Dom vart typ bra! kan lägga upp en bild ikväll på dom. Håller typ på att bli sjuk oxå som jag alltid blir hos mormor och morfar:/ men får se hur de går mamma kommer hit på tisdag och då får hon väl ta hit min medecin.
En applåd till alla er som orkade läsa allt de där! hade aldrig årkat det själv haha
 
åhhh vill till stockholm nuuuuuu!!^
 

♥ SKRIVET AV Cajsa Lindahl

grunden har en annan gjort men bloggen ser inte längre ut som den gjorde då..^^ har gjort om supermycket sedan jag fick den designen som ligger i botten.. :P

Svar: okej men den var iaf väldigt fin!:)
Felicia Gustavsson

DATUM: 2013-06-29 | TID: 16:34:11
BLOGG/HEMSIDA: http://cjssong.blogg.se/
♥ SKRIVET AV lydiamolins.blogg.se

SV: Tack! :)

Är den kön utanför Hollister? :)

Svar: haha ja de är de fast den var mycket längre från början haha;)
Felicia Gustavsson

DATUM: 2013-06-29 | TID: 17:15:28
BLOGG/HEMSIDA: http://lydiamolins.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?