Wanties
DATUM: 2013-12-12 | TID: 17:25:00 | KATEGORI: träning

          
 
Åh vad jag vill ha ett par nike air max i sommar! Tycker vissa av dom är sjukt snygga. Jag mins första gången Ella visade mig ett par blå, rosa och jag höll på att skratta ihjäl mig tyckte de såg ut som sånna här skor som blinkade, sånna man hade då man var liten haha! Men sen visade hon mig några finnare färger. Tack Ella för de:*
Nämen jag tycker egetligen nike free run är snyggare men jag tror absolut dessa skulle vara bättre för min rygg. Men ska jag köpa ett par så ska det vara nån av dom två på bilden. Får se hur det blir i sommar!
Tycker nog att de svarta är snyggast men dock så är dom svårare att få tag i till ett bra pris:/




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?