Trippelboll
DATUM: 2013-12-18 | TID: 16:46:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Idag hade vi trippelboll hela morgonen så vi hade inga lektioner fören efter lunch. Vår klass kom tvåa! Var dock inte med i någon utav sporterna utan jag satt bara på läktaren och hejade. Men nästa år tror jag nog att jag ska vara med i något, för de spelar ändå ingen roll. C vinner ändå alltid! De var julbord till lunch, och hade de inte varit för mitt betyg i spanska (som jag fick veta idag) så hade de helt klart varit dagens höjdpunkt. Fick ett C i spanska!!! Fyfan vad bra de känns! Har gått från att vara på gränsen till ett F till ett C! Visst de kanske inte är mitt högsta betyg men de är absolut de betyg jag ät mest stolt över:)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?