Tjockis dag!
DATUM: 2013-12-10 | TID: 17:55:09 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Hej idag fick vi både fika på elevrådsmötet (nej, jag är inte elevråd men jag är elevskyddsombud så jag och Iza passade på att kolla in elevrådet då de var julfika och allt) och på hk:n då vi bakade lussebullar. Mina och elins lussebullar var nog de äckligaste lussebullar jag smakat men ändå! Sen gjorde jag bort min so redovisning och de gick väl okej hon sa iaf att jag var påväg mot riktigt höga betyg. Hade betygsprat med min no lärare idag också och de gick bra, hon var skit imponerad med hur mycket jag förbättrats sen sjuan så hon höjde båda mina no betyg till B! Fast hon sa att jag skulle satsa på A då jag fått de på alla prov förutom ett hitils hihi! Är faktiskt hur nöjd som helst med min insatts i no:) och den nya bildläraren lovade också att höja mitt E i bild och de gör hon aldelens rätt i för jag var inte värd ett E, inte ens en ända sekund!!!! Tur Lotta slutade för allt stod fan inte rätt till i skallen på kärringen!!!






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?