Snart jul
DATUM: 2013-12-21 | TID: 13:55:47 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Okej snart är de julafton och jag borde vara skit glad men istället har jag väääärldens ångest! Jag har ångest över mina betyg, jag har ångest över att jag inte kommer ha min dator på hela jullovet, vilket betyder att jag inte kommer kunna skriva på min no uppgift som ska inn just efter lovet,  jag har ångest över att jag inte köpt nån julklapp till Tilda än och jag har ångest för jag har inte en aning om hur jag ens ska ta mig till mormor och morfar! Aaaaaah så nu ligger jag i sängen och har lite smått panik! Men jag orkar inte stiga upp för då blir de bara värre:( Men nog om de. Gjorde middag med mamma igår, kycklingsallad och sen for jag på ug med Ella, Elin och Wilma:)
Juligt värre haha^




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?