Skiss
DATUM: 2013-12-30 | TID: 09:07:35 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Hej kunde inet sova igår (förmodligen för at jag sov till klockan kvart över tre) så jag skissade lite på hur jag vill att mitt rum ska se ut. Kommer nog göra om de i sommar om de inte blir så att jag flyttar ut till pappas garage. Skisserna vart väldigt fula men jag tror faktiskt ändå att de kan bli riktigt bra om alla mått stämmer osv. Men nu ska jag och mamma snart fara och hemta upp Wilma och sen blir det att gå på stan ett litet tag. Ska försöka hitta en ny laddare så jag kan uppdatera från mobilen ikväll för jag ska sova hos Wilma och de blir nog inte så mycket uppdatering annars.
 
  
 
  
 
Blir väldigt imponerad om ni lyckas lista ut vad de ens föreställer!:')
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?