paradise hotel
DATUM: 2013-12-01 | TID: 15:34:33 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Steg just upp från sängen. Har legat och sett på paradise hotel hela morgonen, var typ tre avsnitt efter. Nu ska jag sätta mig i soffan och försöka plugga lite och sen se på de nya glee avsnittet som kom ut på swefilmer idag!
Döööööör så snygg Samir är, åker han hem så är de typ ingen vitts med att fortsätta kolla!

♥ SKRIVET AV Ella

HAHAAHAHHAHAHAHAHAAH HUR FAN KAN DU TYCKA OM HAN?! Han är en falsk person och ser ut som en katt! Du gjorde min dag

Svar: spela roll om han är falsk de är ju inte precis så att jag bryr mig om nån på de där hotellet haha de ända jag bryr mig om är att han är snygg!
Felicia Gustavsson

DATUM: 2013-12-01 | TID: 19:06:23
BLOGG/HEMSIDA: http://www.ellajuslins.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?