Mitt 2013
DATUM: 2013-12-31 | TID: 15:49:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Frågorna har jag lånat från Inez blogg, Izan.blogg.se besök den gärna!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag sov på ett stall, de har jag aldrig gjort förut.

Hur har ditt 2013 varit?

Bättre än 2012 som nog var mitt värsta år någonsin, början av 2013 var lika dålig som 2012 men nu mot slutet har de börjat kännas lite bättre. Hoppas på att 2014 ska bli bra!

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

Vattendagen.

Vad är din största framgång 2013?

Mitt betyg i spanska helt klart!

Bästa köpet?

Mina svarta jeans i gues eller mina hunters.

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder punkt.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja mitt betyg i spanska gjorde mig väldigt glad hoho!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Alla låtar med trainspotters och dani m.

Vem har du umgåtts med mest?

Mina änglar Ella, Elin och Wilma. ♥

Har du haft ett förhållande under 2013?

Nepp!

Vart reste du under 2013?

Stockholm om de äns gills som en resa...

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Lite mer vilja att umgås med folk kanske?

Vad gjorde du på din födelsedag?

Var på stan och shoppade med mamma.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Ja, att jag jobbat bättre i skolan i 7an så jag inte skulle haft så mycket att ta igen i 8an.

Vem saknade du?

ingen.

De bästa nya människorna du träffade?

Vet ej träffade typ ingen ny.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Jobba i skolan så kan du sova då du kommer hem!! Och tänk inte så mycket på skolan. Kände min dubbelmoral i detta svar.

 Bästa minnena från 2013.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?