middag
DATUM: 2013-12-31 | TID: 20:07:46 | KATEGORI: Mat/dryck

Gjorde middag själv idag, de blev grillad kyckling med sallad ♥
Var så himal trött eftersom att jag och Wilma var uppe jätte sent igår så jag bestämde mig för att inte följa med till min moster och fira nyår. Trodde dessutom inte att Albin skulle vara hemma så då kändes de som att de skulle bli ganska tråkigt. Men, men nu blir det iaf att fira nyår med pappa vet dock inte om jag kommer orka hålla mig vaken tills tolvslaget ens hehe. Jag är inte riktig en sån som gör en stor grej av att de blir ett nytt år, visste de är väl mysigt och så men jag tycker ändå det är lite överskattat. Men däremot så älskar jag fyverkerierna! Har hittills bara ett ända nyårs löfte men kanske kommer på nått mer. Men nu ska jag mysa ner mig framför en film med en hel två liters cola som pappa kom upp med:3
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?