Julklappar/födelsedagspresent
DATUM: 2013-12-29 | TID: 14:44:00 | KATEGORI: inköp

Hej! Var lite osäker på om jag skulle lägga upp bilder på mina julklappar/födelsedagspresenter eller inte då de käns lite skrytigt. Men nu gör jag de iaf och jag ber om ursäkt för kanske världens fulaste bilder!
 
 
Hade inte bild på allt men de här var de jag fick:
• Fjällrväen jacka
• 2600 kr
• Dream parfym (men bytte den mot en have fun)
• Viva la juicy parfym, noir
• Mascara och eyeliner
• Björn axén tools plattång
• presentkort på D&D - 300kr
• Kamrastativ (ingen bild)
• Mys tofflor (ingen bild)
• Alla tre hungergames böckerna (ingen bild)
 
Fick jag ju även min "träningsbudget" av mamma som inkluderar ett gymkort på valfritt gym eller träningsavgift till valfri klubb och alla tillbehör som t.ex gymkläder osv...och har dessutom ett par nike air max på väg som inte hann komma fram till min födelsedag. Är jätte nöjd med allt jag fick!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?