Inspirations tips
DATUM: 2013-12-18 | TID: 22:26:10 | KATEGORI: träning

Hej alla mina fina läsare! Idag tänkte jag tipsa om en jätte inspirerande tjej som heter Teresa Lopez. Jag följer både hennes blogg och hennes användare på instagram och jag måste verkligen säga att jag blir så sjuk inspirerad! Jag tycker alla borde kolla in hennes blogg http://teresalopez.se men framför allt följa hennes instagram konto som heter teresalopez, där hon lägger upp bilder på bl.a hälsosamma recept. Blir alltid lika sugen på att verkligen ta tag i de här men träningen på riktigt då jag ser hennes resultat, hon har absolut min drömkropp! Synd att jag inte har tid:/ men 30 minuter styrka per dag är ju alltid nått...bättre än inget i gues;)
Min största inspirationskälla inom kategorin träning och hälsa helt klart!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?