FREDAG!
DATUM: 2013-12-06 | TID: 23:19:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Fredag idag!! Har just kollat klart idol, nu är de väl bara att börja förbereda sig på "jag skäms över svergie" statusarna...tycker faktiskt de är lite taskigt mot Kevin. Jag skulle iaf bli skit ledsen om folk skrev så om mig. Men ska jag också vara ärlig så tyckte jag att båda finalisterna var rena skämten, de två sämsta av alla de tolv uttagna gick till final haha! Ännu ett bevis på att TV4's program är uppgjorda. Men efter ca en timmes övervägninig så kom jag fram till att jag nog personligen ändå gillade Kevin bättre. Dock så hade jag slagit vad med pappa om att Elin skulle vinna (trodde faktiskt de) så på de sätt så var de ju lite surt att Elin förlorade. Men, men nu ska jag gå och lägga mig för jag är hur trött som helst.
Säger godnatt med denna bild!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?