ÅHHH
DATUM: 2013-12-03 | TID: 22:15:03 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Hahahha åhh läste just igenom min och Ella's gammla blogg (igen). Den måste nästan varit tusen gånger bättre än den här! Inte pga inläggens innehåll, de stog mest om hur mycket jag hatade skolan, utan pga sättet jag skrev på. Jag var verkligen mig själv i den bloggen, kanske för att jag var för depp för att ens orka bry mig om vad jag egentligen skrev, men det lät iaf så sjuk mycket ärligare och inte så himla påklistrat! Från och med nu ska jag bara vara mig själv och inte försöka få det att låta som att mitt liv är så jävla perfekt å ba "mys med mina snuttebullar" nä usch fyfan sån är inte jag! Tack och hej.
Bjuder på denna!

♥ SKRIVET AV Wilma Nyquist

Sötaste bilden;*

Svar: de vet du
Felicia Gustavsson

DATUM: 2013-12-03 | TID: 23:17:02
BLOGG/HEMSIDA: http://wiilmma.blo.gg



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?