Fredag
DATUM: 2014-05-16 | TID: 16:58:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Så idag var sista dagen på praoen. Känns både tråkigt men lite skönt. Det har varit skit roligt att praoa på svt verkligen. Har inte uppdaterat så jätte bra men kan iaf berätta att igår så var jag med under en inspelning för bulldog, där jag fick hjälpa baranen som skulle sitta i publiken och idag så var jag på en inspelning för plus där min tremening och hennes kusin var med! Då jag slutade for jag ner på stan och hjälpte Lovisa lite på sin prao och sen gick jag och Inez och kollade runt i lite affärer en snabbis innan min buss kom. Ikväll och resten av helgen ska jag plugga matte, har typ det viktigaste provet i hela mitt liv (hittills) på fredag så det måste gå bra! Nu ska jag njuta av min sista timme av frihet innan jag börjar med pluggandet på allvar.
Bilder från i veckan.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?