Sådär
DATUM: 2013-10-24 | TID: 18:29:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Hej alla fina läsare! Nu var alla prov avklarade inför lovet. Har bara en svenska text som ska lämnas in imorgon kvar nu! Fick tillbaka matteprovet idag också. De blev ett B+, 0,5 poäng ifrån ett A-.- så de kändes ju lite surt. Men mamma tyckte iaf att det var jätte bra och bjöd mig på middag:) hade två prov idag, musik och so. So:n kändes faktiskt riktigt bra men musiken gick skit dåligt:( jag, Wilma, Ella och Elin passade på att kolla in den nya gallerian som öppnade idag under hålet. Så kul att dom faktiskt börjar ta tag i saker och ting här i Umeå, hoppas de fortsätter så! pappa kom just upp med chocklad åt mig och nu ska jag sätta mig och skriva klart min svenska text. Ha de bäst!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?