Sjuk
DATUM: 2013-11-12 | TID: 10:00:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Stannar hemma från skolan idag eftersom att jag blivit sjuk. Kände det redan på bussen och sen när jag väl kom hem så lyckades jag trycka i mig en hel macka med nötter i, och såklart hittade jag inte mina allergitabletter så då fanns de inte mycket mer att göra än att sitta där och vänta ut skiten! Sen somnade jag, förmodligen av utmattning efter att ha haft panik över att inte kunnat andas i en timme. När jag vaknade mådde jag jätte illa så jag tog ett bad och efter det badet så hade jag både feber och ont i halsen-.- Har inte varit sjuk på hela den här terminen men just när man ska ner till stockholm så ska man ju såklart dra på sig världens förkylning...föresten har jag en massa kliande utslag över hela ansiktet, nacken och halsen ifrån dom där jävla nötterna. Fyfan vad jag hatar nötter! Nämen nu har jag klagat tillräckligt va? De finns ju faktiskt vissa fördelar med att vara sjuk också. Som att man t.ex slipper den hemska skolmaten och att man kan sova hur länge man vill!
Hoho gjorde godaste smoothien:)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?