Less
DATUM: 2013-11-28 | TID: 20:35:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Förlåt för att jag inte uppdaterade någonting igår men kände att jag hade fullt upp med skolan! Är så sjukt less på allt vill bara ha jullov och få sova ut. Men de är bara att rycka upp sig för imorgon är de matteprov! Har gjort ut rödkurs två gånger redan och alla arbetshäften så jag kan som inte plugga mer får hoppas att jag inte glömt allt tills imorgon. Måste få minst B på de här provet! Men imorgon är de ju inte bara matteprov utan fredag också och då blir de bio med mina fina!
Trettio dagar kvar tills jag är lika gammal som resten av världens 99or iaf i några dagar sen fyller dom femton-.-
Förlåt mig Wilma, för bilden;*

♥ SKRIVET AV Wilma Nyquist

Av alla bilder du kunde välja;*

DATUM: 2013-11-28 | TID: 21:11:18
BLOGG/HEMSIDA: http://wiilmma.blo.gg
♥ SKRIVET AV Inez

vad ska ni se? :)<3

Svar: Catching fire:)<3
Felicia Gustavsson

DATUM: 2013-11-29 | TID: 08:01:57
BLOGG/HEMSIDA: http://izan.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?