Kan inte sova
DATUM: 2013-11-03 | TID: 04:51:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Ligger i sängen och saknar 7an efter att ha läst min och Ella's gammla blogg, som imprencip bara bestod av en massa depp inlägg om hur mycket vi hatade skolan. Trotts alla depp inlägg så kan jag inte minnas det dåliga. Typiskt mig. Jag minns oftast bara det som var bra med saker och ting, det kanske låter jätte roligt men det har sina nackdelar kan jag lova! T.ex så ser jag bara de bra i det som redan hänt och inte det som händer nu vilket gör att jag tycker att allting som händer nu suger. Men, men kommer förmodligen längta tillbaka till 8an nästa år. Nu ska jag försöka sova. Bjuder på en bild av ett inlägg ifrån våran gammla blogg.


 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?