Firar A med kladdkaka!
DATUM: 2013-11-05 | TID: 20:38:46 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Fick till baka ekosystemsuppgiften idag och gissa vad!? Jag fick A! Trodde jag faktiskt inte eftersom att jag knappt förstod själv vad jag skrivit haha! Men tydligen måste det varit något riktigt bra eftersom att hon läste upp en massa jätte avancerade exempel på hur man kunde skriva (gjorda av andra elver) som fått typ C och B. Följde med Ella till stan efter skolan eftersom hon hade tänkt köpa en tröja som tyvärr var slut:/ lyckades glömma min väska på bikbok och när vi sedan kom tillbaka, ungefär tio till femton minuter senare så stog den fortfarande kvar på samma plats där jag lämnat den. Tur! Nu ska jag nog köra lite squats innan jag går och lägger mig. Nu när min squat challenge är slut så har jag bestämt att jag ska göra 200 squats varje kväll.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?