Bästa appen
DATUM: 2013-11-25 | TID: 18:46:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Hej, visste inte vad jag skulle blogga om så jag tänkte tipsa om en jätte bra app som jag använder mig av varje dag.
Tipsade Jonna om den på spanskan idag och tänkte att jag lika gärna kunde tipsa om den för resten av mina läsare i ett blogginlägg (bättre än ännu ett till inlägg om vad jag gjort i skolan). Appen heter List To Do och finns iaf till apple och förmodligen till android också. Du gör alltså en lista t.ex måndag och sen lägger du in vad du ska hinna göra innan du går och lägger dig sen prickar du bara av punkt efter punkt! Du kan också lägga in alarm osv om du vill bli påmind och du kan även göra inköpslistor mm. Är säker på att det finns mycket bättre appar att planera sin dag på en den här men den duger och tar inte så mycket plats i mobilen. Sen finns ju vanliga påminnelser och kalendern i mobilen men jag tycker bara dom är krångliga och där kan du inte heller pricka av vad du gjort och inte, så jag tipsar starkt om min app! Utan den hade mitt liv typ varit ett ända kaos, hade aldrig fått en ända läxa gjord.
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?