15 saker om mig
DATUM: 2013-11-10 | TID: 15:23:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

1. Jag tycker matte är kul. (dock inte matte lektionerna) 
 
2. Jag har aldrig smakat nutella. 
 
3. Jag är väldigt egoistisk, men jag försöker att inte vara de.
 
4. Mitt hår och mina naglar växer JÄTTE snabbt, mitt hår växer ca 3 cm per månad och ibland mer.
 
5. Jag älskar höjder och mörker men är livrädd för döda flugor.
 
6. När jag var liten var jag besatt av katter, mina vänner kan relatera till de.
 
7. Jag älskar att vara för mig själv, så sköönt!
 
8. Jag har jätte höga krav på mig själv när det gäller att prestera i skolan, kan typ sitta och gråta dagen innan ett matte prov även fast jag pluggat jätte mycket. 
 
9. När jag blir stor vill jag bli mäklre av något slag, tror jag vill bli värdepappersmäklare eller ekonom.
 
10. Jag är 50% afrikan 
 
11. När jag var yngre var min absolut största fobi svamp, jag var så rädd att jag började gråta av att bara se en svamp. nu har min konstiga fobi för svamp släppt men jag kräks fortfarande om jag får en svamp i min mat.
 
12. Jag är nästan skrämmande lättroad, kan typ sitta och titta in i en vägg i flera timmar och ha skit kul.
 
13. Jag hatar att gråta ofäntligt, tror jag gjort det en gång och då vart alla helt ba "wow".
 
14. Jag kan inte äta korv, då spyr jag.
 
15. Jag hatar att bo i umeå, så fort jag får chansen så sticker jag!
 
så det var 15 saker ni kanske inte visste om mig, mina vänner visste säkert det mesta men... Kände att jag hade ganska mycket saker att skriva faktiskt! De blev till och med några som inte blev med.
bjuder på denna bild ifrån 7:an haha!
 
 

♥ SKRIVET AV ove sundberg

jag trodde du gillade korv......

Svar: sorry bro
Felicia Gustavsson

DATUM: 2013-11-10 | TID: 15:27:01



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?