-
DATUM: 2013-11-18 | TID: 22:57:00 | KATEGORI: Allmänt/vardag

Usch den här veckan kommer verkligen att bli hemsk! Har hur mycket läxa som helst och prov på onsdag. Så om uppdateringen är dålig den här veckan så vet ni vad det beror på. Men nu är jag iaf klar med pluggandet för idag. Var tvungen att rita två bilder som ska lämnas in imorgon, och jag måste bara säga jag aldrig någonsin i hela mitt liv  blivit så missnöjd med en bild! Det såg ungefär ut som om en 7 årig hade gjort dom. Fick tillbaka mitt spanska prov idag och jag hade inte ett ända F, inte på en ända del. Inte ens ett E hade jag!? Blev så himla glad haha! Det är de absolut bästa spanska provet jag fått tillbaka sen 6:an då jag fick A... Är så jävla glad att jag bytte spanska grupp, har verkligen världens bästa lärare nu. 
 
 
 
Dagens schema. Och veckan har bara börjat, suck....




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?