Blääää
DATUM: 2013-12-03 | TID: 13:57:00 | KATEGORI: skönhet

Blev en hemma dag för mig. Kommer förmodligen att vara hemma imorgon också eftersom att jag fått magsjuka:(
Har egentligen engelska prov idag, och no prov imorgon men antar att jag får göra de på torsdag då jag också har so redovisning!! Orkar inte plugga heller då jag inte ätit på nästan 24 timmar, fyfan för magsjuka säger jag bara!
Nu ska jag ta hand om mig själv lite, medans jag försöker lista ut vad felet på människor som länkar screamers är:)

♥ SKRIVET AV Linnea

Du måste komma på fredag så jag får säga hejdå till dig innan jag far!!!!!❤️
Kryakrya!!!!❤️❤️

Svar: ABSOLUT!!!! kommer på torsdag i think:)<3333
Felicia Gustavsson

DATUM: 2013-12-03 | TID: 16:42:07



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?